Aký je pôvod hračiek a ostatného tovaru, ktoré sa predávajú v Bubliboome?

Pri výbere hračiek, ale aj oblečenia či interiérových doplnkov, jednoducho pri každej jednej značke, ktorú u nás nájdete dbáme na kvalitu, pôvod, vizuálne prevedenie. Väčšina značiek/výrobcov je z EÚ, nájdu sa u nás aj produkty mimoeurópske. Vždy prihliadame na filozofiu značky, jej prístup k udržateľnosti. Neustále rozširujeme ponuku, hľadáme pre svojich zákazníkov zaujímavé produkty s príbehom.


Mám záujem o tovar, ktorý je na objednávku, resp. jeho dodanie je ohraničené termínom 2-3 týždne. Ako postupovať pri objednávaní?
Ak je produkt označený na objednávku, kontaktujeme zákazníka po prijatí objednávky mailom alebo telefonicky. V závislosti od produktu špecifikujeme konkrétnejšie termín dodania.


Dá sa tovar objednať aj do zahraničia?

Áno. Tovar je možné objednať aj do zahraničia. Cena dopravy pre dodanie tovaru mimo SR a ČR je spoplatnená podľa hmotnosti balíka a výšky poistenia. Pre viac informácií nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@bubliboom.sk, alebo telefonicky na tel. čísle +421 911 123 286.


Aké spôsoby úhrady môžem uplatniť pri objednávke tovaru?
Momentálne si môžete pred odoslaním objednávky vybrať z 3 spôsobov platby:

  • platba kartou alebo v hotovosti pri osobnom prevzatí v predajni v čase otváracích
  • hodín,bankovým prevodom (tovar je zasielaný až po pripísaní peňazí na náš účet),
  • na dobierku.


Kedy sa môžem tešiť z doručenia balíka?

Áno. Tovar je možné objednať aj do zahraničia. Cena dopravy pre dodanie tovaru mimo SR a ČR je spoplatnená podľa hmotnosti balíka a výšky poistenia. Pre viac informácií nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@bubliboom.sk, alebo telefonicky na tel. čísle +421 911 123 286.

Viac sa dozviete v časti Doprava&platba.


Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
V našich Všeobecných obchodných podmienkach, nájdete presné znenie reklamačného poriadku. V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať na info@bubliboom.sk prípadne telefonicky na tel. čísle +421 911 123 286.


Ako postupovať ak je zásielka pri preberaní od kuriéra výrazne poškodená?
Ak Vám poškodený tovar priviezla naša partnerská kuriérska spoločnosť, kontaktujte nás azáležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti.