DOPRAVA nad 70 EUR ZADARMO

Vrátenie a reklamácia tovaru

VRÁTENIE, VÝMENA

Naši zákazníci majú možnosť bez udania dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v 14 dňovej lehote, prosíme Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok.

Vrátenie tovaru z e-shopu

Vrátený tovar z e-shopu:

- musí byť kompletný

- musí byť odoslaný alebo osobne doručený najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí

- nesmie byť zaslaný na dobierku, takáto zásielka nemôže byť z našej strany prijatá!

- nesmie byť použitý, poškodený alebo niesť viditeľné známky nosenie alebo opotrebenia

Postup pri vrátení tovaru:

Prosíme informujte nás o zámere vrátiť tovar na adrese info@bubliboom.sk, pričom Vám budeme veľmi vďační za uvedenie skutočného dôvodu, aby sme mohli reálne analyzovať a vyvodiť do budúcnosti závery vedúce k zlepšeniu našich služieb.

Ak budú splnené všetky uvedené podmienky vrátenia tovaru do 14 dní, vrátenie kúpnej ceny uskutočníme do 14 dní bankovým prevodom na účet uvedený vo Vašej správe, či vo formulári na odstúpení od zmluvy doručenými s tovarom. V prípade vrátenia tovaru prepravnou službou nehradíme náklady spojené s touto dopravou.

Tovar musí byť zaslaný na adresu: Bubliboom, A. Bernoláka 42, 010 01 Žilina.

Prosím, priložte do zásielky vyplnený formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy, nájdete ho tu (stiahnuť formulár).

Výmena tovaru z e-shopu

Ak Vášmu dieťaťu nesadne veľkosť alebo chcete nepoškodený a nepoužitý tovar len vymeniť, informujte nás o Vašom zámere na adrese  alebo telefonicky +421 911 123 286. Na základe spoločnej komunikácie dohodneme najjednoduchší a najrýchlejší postup výmeny.

 

REKLAMÁCIA

Reklamácia tovaru z e-shopu

Pre zjednodušenie procesu reklamácie tovaru zakúpeného cez e-shop Bubliboom nám najskôr zašlite na email info@bubliboom.sk nasledujúce údaje:

Poškodený tovar

  • Číslo objednávky, ktorá obsahovala reklamovaný tovar
  • Dôvod reklamácie (popis závady tovaru atď.).
  • Fotografie poškodeného tovaru aj balíka, v ktorom výrobok dorazil.

Nefunkčný tovar

• Číslo objednávky, ktorá obsahovala reklamovaný tovar
• Dôvod reklamácie (popis závady tovaru atď.).

Informáciu spracujeme, obratom Vám pošleme vyjadrenie a ďalší postup celej reklamácie.

Plné znenie Reklamačného poriadku, ktorý tvorí ČL.12 Všeobecných obchodných podmienok nájdete tu.

Kompletné reklamovaný tovar (nie iba poškodenú časť) zasielajte zabalený v obale zabraňujúcemu jeho poškodeniu na adresu: Bubliboom, A. Bernoláka 42, 010 01 Žilina

Prosím, priložte do zásielky vyplnený Reklamačný protokol, nájdete ho tu (stiahnuť formulár)

K reklamácii nám tiež napíšte, aké riešenie je pre vás najlepšie. Budeme sa snažiť vyhovieť jednej z vybraných možností:
• vrátenie peňazí (zaplatenú čiastku Vám vrátime na kartu, pri platbe prevodom alebo dobierkou pripojte aj číslo svojho bankového účtu vrátane pomlčiek, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku)
• výmena tovaru (nie vždy dokážeme výmenu tovaru zabezpečiť, ale urobíme všetko pre to, aby sme s pomocou dodávateľov dokázali získať presne váš kúsok, tentokrát ale v 100% stave)

O výsledku reklamácie Vám dáme vedieť emailom. Reklamáciu nemožno podať telefonicky. Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný späť.

Výmena tovaru zakúpeného v kamennej predajni Bubliboom

Pri tovare zakúpenom v kamennej predajni Bubliboom umožňujeme našim zákazníkom výmenu nenoseného tovaru za iný tovar či darčekové poukazy a to do 14 dní od nákupu. Tovar musí byť nenosený, nepoškodený, so všetkými visačkami a v pôvodnom obale, ak bol súčasťou tovaru. Toto pravidlo neplatí pre spodnú bielizeň, kozmetiku a potraviny, ktoré z hygienických dôvodov nevymieňame. Ďakujeme za pochopenie.

Reklamácia tovaru zakúpeného v kamennej predajni Bubliboom

Platí štandardných 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám do predajne Bubliboom, dokedy musíme závadu odstrániť a reklamáciu vyriešiť, ak sa tak nestane, máte právo na vrátenie peňazí. Všetky podrobnosti nájdete v našich Obchodných podmienkach.